Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Consulta pública prèvia a la modificació del Reglament del Servei d’Atenció Domiciliària (Servei de Teleassistència)

Modificació del Reglament del Servei d'Atenció Domiciliària (SAD)

Quant a aquest procés

El Reglament Municipal del Servei d’Atenció Domiciliària de l’Ajuntament de Rubí, del qual forma part el Servei de Teleassistència, es va aprovar per l’Acord de Ple en sessió del dia 25 de febrer del 2021. Aquest reglament regula el Servei Públic d’Atenció Domiciliària per donar atenció a les persones en situació de risc social, d’acord amb els criteris dels serveis socials bàsics municipals, i a les persones en situació de dependència reconeguda per la Generalitat de Catalunya, així com els requisits d’accés. El Servei Públic d'Atenció Domiciliària de l’Ajuntament de Rubí comprèn els serveis d'ajuda a domicili, el servei de tecnologies de suport i cura (servei de teleassistència) i el servei d’àpats a domicili. Des de l'aprovació del reglament s’ha avaluat regularment l’adequació dels criteris d’accés i el procediment d’atorgament de la prestació del servei de teleassistència domiciliària, així com el barem econòmic d’aplicació pel càlcul preu públic i s’han consensuat diverses aportacions del personal tècnic de serveis socials per millorar el model de reglament d'aquest servei.

Referència: rubi-PART-2024-06-1506