Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Ajuda

Un procés participatiu és una seqüència d'activitats participatives (p.e. primer omplir una enquesta, després realitzar propostes, debatre-les en trobades presencials o virtuals, i finalment prioritzar-les) amb l'objectiu de definir y prendre una decisió sobre un tema específic.

Exemples de processos participatius són: un procés d'elecció de les membres d'un comitè (on primer es presenten unes candidatures, després es debat i finalment s'escull una candidatura), pressupostos participatius (on es realitzen propostes, es valoren econòmicament i es voten amb el pressupost disponible), un procés de planificació estratègica, la redacció col·laborativa d'un reglament o norma, el disseny d'un espai urbà o la producció d'un pla de polítiques públiques.

Consulta pública prèvia a la modificació del Reglament del Servei d’Atenció Domiciliària (Servei de Teleassistència)

Modificació del Reglament del Servei d'Atenció Domiciliària (SAD)

Quant a aquest procés

El Reglament Municipal del Servei d’Atenció Domiciliària de l’Ajuntament de Rubí, del qual forma part el Servei de Teleassistència, es va aprovar per l’Acord de Ple en sessió del dia 25 de febrer del 2021. Aquest reglament regula el Servei Públic d’Atenció Domiciliària per donar atenció a les persones en situació de risc social, d’acord amb els criteris dels serveis socials bàsics municipals, i a les persones en situació de dependència reconeguda per la Generalitat de Catalunya, així com els requisits d’accés. El Servei Públic d'Atenció Domiciliària de l’Ajuntament de Rubí comprèn els serveis d'ajuda a domicili, el servei de tecnologies de suport i cura (servei de teleassistència) i el servei d’àpats a domicili. Des de l'aprovació del reglament s’ha avaluat regularment l’adequació dels criteris d’accés i el procediment d’atorgament de la prestació del servei de teleassistència domiciliària, així com el barem econòmic d’aplicació pel càlcul preu públic i s’han consensuat diverses aportacions del personal tècnic de serveis socials per millorar el model de reglament d'aquest servei.

Referència: rubi-PART-2024-06-1506

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir