Més zones de càrrega i descàrrega, en especial a l'entorn de l'Ajuntament

Avatar: Suport Rubí Participa Suport Rubí Participa

Al centre de Rubí, i en especial al voltant de l'Ajuntament hi ha molt poques zones de càrrega i descàrrega, cosa que complica tant la feina dels transportistes com el trànsit en general.

Caldria habilitar més places de càrrega i descàrrega, i també millorar-ne la vigilància.

En el cas concret de l'Ajuntament, només hi ha una plaça de càrrega descàrrega, del tot insuficient per a les necessitats actuals en aquesta àrea