Aprofitament de l'aigua procedent de la EDAR de Terrassa per a reg

Avatar: Suport Rubí Participa Suport Rubí Participa

La EDAR de Terrassa porta un conducte amb una gran quantitat d'aigua depurada fins a la cruïlla indicada a la imatge i es llença a la riera. Proposo aprofitar una part d'aquesta aigua per a reg dels horts urbans que hi ha al costat i de zones verdes properes. Aquesta aigua passa a la EDAR per uns filtres químics i biològics que la pot fer fa apta per a reg segons les dades de la pròpia ACA que mostro al document adjunt. Gairebé només cal una bomba per fer pujar l'aigua un desnivell d'uns 30 m.