Passarel·la a l'alçada de la Plaça Marquès de Barberà

Avatar: Suport Rubí Participa Suport Rubí Participa

Proposo com ja fa molts anys que s'havia dit des de l'ajuntament, realitzar una passarel·la a l'alçada de la Plaça Marquès de Barberà. Estem molt aïllats de la resta de la ciutat i fora bo que aquest projecte es dugui a terme i sigui una realitat. Moltes gràcies.
Comentari