Desenvolupament de l'estratègia de Marca de ciutat
Les administracions, cada cop més, es troben en un entorn multidisciplinari i multinivell. Estar posicionats en aquesta xarxa de diferents actors institucionals és un element estratègic per al desenvolupament local. Alhora, esdevé un element essencial per a l’execució dels projectes de ciutat la recerca i aprofitament dels recursos financers externs provinents d’altres administracions per accelerar el ritme dels projectes o ampliar el seu abast. Els objectius de les actuacions que es proposen són:
Impulsar la marca de ciutat arreu del territori com a tret d'identitat i d'orgull i símbol de diversitat, creativitat i talent
Aprofitar les fonts de finançament externes per dur a terme les actuacions municipals planificades
Integrar el municipi en les diferents xarxes nacionals i internacionals
Actuacions vinculades:
Difusió del projecte COLOR com a tret característic de la identitat de la ciutat i símbol de diversitat, creativitat i talent
Cerca de fonts de finançament externes per impulsar o accelerar les actuacions projectades
Integració de la ciutat en xarxes que permetin posicionar el municipi en l'esfera nacional i internacional i compartir experiències i coneixements
Disseny d'accions estratègiques per a l'impuls de la indústria cultural local
Recuperació i divulgació de la memòria i del patrimoni històric de la ciutat
Share