Integració de la digitalització per a la modernització de la gestió pública i la millora de l'atenció a la ciutadania
Les administracions públiques tenen el repte de millorar la seva activitat administrativa i la relació amb la ciutadania i el teixit empresarial. Per fer-ho han d'incorporar la digitalització en els seus processos i implementar mesures que millorin l'atenció que es fa als diferents agents interessats intentant que aquesta sigui cada cop més àgil i eficient. Des de Rubí es proposen un conjunt d'accions que tenen per objectiu:
Digitalitzar l'administració per fer més eficient la gestió pública
Implementar noves mesures de transparència i participació ciutadana
Eliminar la bretxa digital existent
Dissenyar un nou model digital de ciutat que ens permeti gestionar dades, visualitzar-les i explotar-les per poder millorar la presa de decisions
Actuacions vinculades:
Implantació d'eines digitals i nous procediments per a la millora de l'atenció a la ciutadania
Creació del Centre de Control Integral de Dades
Impuls i implementació del Pla de Govern Obert
Disseny d'un bessó digital de la ciutat
Foment de l'entorn digital per a la col·laboració entre empreses i l'ajuntament
Creació d'una ciberteca municipal
Impuls d'un pla de formació per a l'adquisició de capacitats digitals
Disseny i implantació d'un sistema de Gestió Municipal Assistida per Ordinador
Implementació de mesures per a la reducció de la temporalitat dels empleats públics
Definició d'estratègies per a l'atracció, retenció i potenciació del talent dels treballadors municipals
Incorporació de mesures per a la racionalització i planificació en la contractació pública
Compartir